Чому слід припинити проскрибування латиномовної сторінки в українській літературі
Шляхом аналізу програми, за якою відбувалося вивчення української літератури у 5–9 класах загальноосвітніх навчальних закладів протягом 2009–2010 н.р., низки документів, що в той чи інший спосіб тлумачать програму, та шкільних підручників, рекомендованих МОН України, визначається глибина та межі з...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2010
|
Назва видання: | Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38202 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Чому слід припинити проскрибування латиномовної сторінки в українській літературі / Л.Г. Шевченко-Савчинська // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 3. — С. 17-28. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |