Символістські тенденції у програмних фортепіанних творах Ф. Якименка та Б. Лятошинського
У статті висвітлюються символістські тенденції української фортепіанної музики перших десятиліть ХХ віку на взірцях творчості Ф. Якименка (поема “Уранія”) та Б. Лятошинського (цикл “Відображення”). Попри відмінності тематики та музичної мови, вони поєднуються містичною глибиною образів, наявністю пр...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2010
|
Назва видання: | Музична україністика: сучасний вимір |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39415 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Символістські тенденції у програмних фортепіанних творах Ф. Якименка та Б. Лятошинського / О. Ковальська-Фрайт // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |