Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX
У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій, виділено основні характеристики візуальної атрибутики, проаналізовано доцільність використання графічних засобів у популяризації інформації....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2012
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43691 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX / І.Л. Білюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 60-67. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |