Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти

The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2012
Автор: Каратаєва, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2012
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine