Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти

The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Каратаєва, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2012
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-43703
record_format dspace
spelling irk-123456789-437032013-05-15T03:06:41Z Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти Каратаєва, М.В. The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical and visual means as contributory factors of pragmatic effect and argumentation. Статья посвящена исследованию языковых и визуальных особенностей брендинга компании Apple. В исследовании рассматривается эволюция логотипа, использование языковых и визуальных средств в тексте печатной, видео- и виртуальной рекламы компании. Анализируются особенности комбинации вербальной и невербальной информации, роль риторических приёмов и визуальной информации в создании прагматического и аргументативного эффекта. Статтю присвячено вивченню мовних та візуальних особливостей брендингу компанії Apple. У дослідженні розглянуто еволюцію логотипу, використання мовних та візуальних засобів у текстах друкованої, відео- та віртуальної реклами компанії. Аналізуються особливості поєднання вербальної та невербальної інформації, застосування прийомів риторики та роль візуальної інформації у створенні прагматичного та аргументативного ефекту. 2012 Article Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703 811. 111' 221 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical and visual means as contributory factors of pragmatic effect and argumentation.
format Article
author Каратаєва, М.В.
spellingShingle Каратаєва, М.В.
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Каратаєва, М.В.
author_sort Каратаєва, М.В.
title Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
title_short Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
title_full Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
title_fullStr Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
title_full_unstemmed Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
title_sort особливості брендингу apple: мовний та візуальний аспекти
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2012
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703
citation_txt Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT karataêvamv osoblivostíbrendinguapplemovnijtavízualʹnijaspekti
first_indexed 2023-10-18T17:59:00Z
last_indexed 2023-10-18T17:59:00Z
_version_ 1796143007843483648