Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2012
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-43703 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-437032013-05-15T03:06:41Z Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти Каратаєва, М.В. The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical and visual means as contributory factors of pragmatic effect and argumentation. Статья посвящена исследованию языковых и визуальных особенностей брендинга компании Apple. В исследовании рассматривается эволюция логотипа, использование языковых и визуальных средств в тексте печатной, видео- и виртуальной рекламы компании. Анализируются особенности комбинации вербальной и невербальной информации, роль риторических приёмов и визуальной информации в создании прагматического и аргументативного эффекта. Статтю присвячено вивченню мовних та візуальних особливостей брендингу компанії Apple. У дослідженні розглянуто еволюцію логотипу, використання мовних та візуальних засобів у текстах друкованої, відео- та віртуальної реклами компанії. Аналізуються особливості поєднання вербальної та невербальної інформації, застосування прийомів риторики та роль візуальної інформації у створенні прагматичного та аргументативного ефекту. 2012 Article Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703 811. 111' 221 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical and visual means as contributory factors of pragmatic effect and argumentation. |
format |
Article |
author |
Каратаєва, М.В. |
spellingShingle |
Каратаєва, М.В. Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Каратаєва, М.В. |
author_sort |
Каратаєва, М.В. |
title |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти |
title_short |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти |
title_full |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти |
title_fullStr |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти |
title_full_unstemmed |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти |
title_sort |
особливості брендингу apple: мовний та візуальний аспекти |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2012 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43703 |
citation_txt |
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT karataêvamv osoblivostíbrendinguapplemovnijtavízualʹnijaspekti |
first_indexed |
2023-10-18T17:59:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:59:00Z |
_version_ |
1796143007843483648 |