Маркетинг ВНЗ: пошук підходів

У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Сокуренко, П., Щербина, І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine