Маркетинг ВНЗ: пошук підходів

У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Сокуренко, П., Щербина, І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45066
record_format dspace
spelling irk-123456789-450662013-06-08T03:15:30Z Маркетинг ВНЗ: пошук підходів Сокуренко, П. Щербина, І. Наукові статті У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем. В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем. In the article the use of marketings technologies is considered in activity of VNZ, as one of terms of effective work of VNZ in the conditions of high competition and demographic problems. 2012 Article Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Сокуренко, П.
Щербина, І.
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
Вісник економічної науки України
description У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем.
format Article
author Сокуренко, П.
Щербина, І.
author_facet Сокуренко, П.
Щербина, І.
author_sort Сокуренко, П.
title Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
title_short Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
title_full Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
title_fullStr Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
title_full_unstemmed Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
title_sort маркетинг внз: пошук підходів
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2012
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066
citation_txt Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT sokurenkop marketingvnzpošukpídhodív
AT ŝerbinaí marketingvnzpošukpídhodív
first_indexed 2023-10-18T18:01:32Z
last_indexed 2023-10-18T18:01:32Z
_version_ 1796143120197353472