Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45066 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-450662013-06-08T03:15:30Z Маркетинг ВНЗ: пошук підходів Сокуренко, П. Щербина, І. Наукові статті У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем. В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем. In the article the use of marketings technologies is considered in activity of VNZ, as one of terms of effective work of VNZ in the conditions of high competition and demographic problems. 2012 Article Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Сокуренко, П. Щербина, І. Маркетинг ВНЗ: пошук підходів Вісник економічної науки України |
description |
У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем. |
format |
Article |
author |
Сокуренко, П. Щербина, І. |
author_facet |
Сокуренко, П. Щербина, І. |
author_sort |
Сокуренко, П. |
title |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів |
title_short |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів |
title_full |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів |
title_fullStr |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів |
title_full_unstemmed |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів |
title_sort |
маркетинг внз: пошук підходів |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066 |
citation_txt |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT sokurenkop marketingvnzpošukpídhodív AT ŝerbinaí marketingvnzpošukpídhodív |
first_indexed |
2023-10-18T18:01:32Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:01:32Z |
_version_ |
1796143120197353472 |