Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |