Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45072 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-450722013-06-08T03:20:16Z Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю Парсяк, К. Наукові статті Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень. Распространение рыночных отношений на непроизводственную сферу уже не вызывает удивления и разочарований. Они сменились осознанием того, что возвращение в прошлое – фантастика и следует приспосабливаться к новым реалиям. Поэтому, рынок, в частности, образовательных услуг оказался в центре маркетинговых исследований. Spread of market relation on non-productive sphere doesn’t surprise or disappoint anybody. We realize that it’s impossible to return to the past. We should adapt to a new reality. That’s why market of educational services is on the focus of marketing research. 2012 Article Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Парсяк, К. Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю Вісник економічної науки України |
description |
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень. |
format |
Article |
author |
Парсяк, К. |
author_facet |
Парсяк, К. |
author_sort |
Парсяк, К. |
title |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
title_short |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
title_full |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
title_fullStr |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
title_full_unstemmed |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
title_sort |
маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 |
citation_txt |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT parsâkk marketingovídoslídžennârinkuosvítníhposlugukontekstíupravlínnâíhnʹoûâkístû |
first_indexed |
2023-10-18T18:01:33Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:01:33Z |
_version_ |
1796143120834887680 |