Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю

Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Парсяк, К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45072
record_format dspace
spelling irk-123456789-450722013-06-08T03:20:16Z Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю Парсяк, К. Наукові статті Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень. Распространение рыночных отношений на непроизводственную сферу уже не вызывает удивления и разочарований. Они сменились осознанием того, что возвращение в прошлое – фантастика и следует приспосабливаться к новым реалиям. Поэтому, рынок, в частности, образовательных услуг оказался в центре маркетинговых исследований. Spread of market relation on non-productive sphere doesn’t surprise or disappoint anybody. We realize that it’s impossible to return to the past. We should adapt to a new reality. That’s why market of educational services is on the focus of marketing research. 2012 Article Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Парсяк, К.
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Вісник економічної науки України
description Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень.
format Article
author Парсяк, К.
author_facet Парсяк, К.
author_sort Парсяк, К.
title Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
title_short Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
title_full Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
title_fullStr Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
title_full_unstemmed Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
title_sort маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2012
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072
citation_txt Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT parsâkk marketingovídoslídžennârinkuosvítníhposlugukontekstíupravlínnâíhnʹoûâkístû
first_indexed 2023-10-18T18:01:33Z
last_indexed 2023-10-18T18:01:33Z
_version_ 1796143120834887680