Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору

В статті розглядаються питання попиту в контексті задоволення потреб, вивчаючи їхню структуру і динаміку в умовах становлення інфокомунікаційного ринку. Наведено оцінку реального показника граничного рівня прожиткового мінімуму домогосподарств з подальшим моделюванням споживчих витрат на послуги...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Коваль, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору / В. Коваль // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 40-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine