Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Дата:2009
Автор: Матвійчук-Соскіна, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2009
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine