Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2009
1. Verfasser: Матвійчук-Соскіна, Н.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2009
Schriftenreihe:Економiчний часопис-XXI
Schlagworte:
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine