Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
Збережено в:
Видавець: | Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
---|---|
Дата: | 2009 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2009
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45360 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-453602013-06-12T03:09:57Z Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту Матвійчук-Соскіна, Н. Інформаційні технології 2009 Article Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Інформаційні технології Інформаційні технології |
spellingShingle |
Інформаційні технології Інформаційні технології Матвійчук-Соскіна, Н. Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту Економiчний часопис-XXI |
format |
Article |
author |
Матвійчук-Соскіна, Н. |
author_facet |
Матвійчук-Соскіна, Н. |
author_sort |
Матвійчук-Соскіна, Н. |
title |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
title_short |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
title_full |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
title_fullStr |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
title_full_unstemmed |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
title_sort |
методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Інформаційні технології |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360 |
citation_txt |
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT matvíjčuksoskínan metodistvorennâínfomacíjnihproduktívdlâpotrebmarketingovogomenedžmentu |
first_indexed |
2023-10-18T18:02:37Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:02:37Z |
_version_ |
1796143161366544384 |