Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Дата:2009
Автор: Матвійчук-Соскіна, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2009
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45360
record_format dspace
spelling irk-123456789-453602013-06-12T03:09:57Z Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту Матвійчук-Соскіна, Н. Інформаційні технології 2009 Article Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційні технології
Інформаційні технології
spellingShingle Інформаційні технології
Інформаційні технології
Матвійчук-Соскіна, Н.
Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
Економiчний часопис-XXI
format Article
author Матвійчук-Соскіна, Н.
author_facet Матвійчук-Соскіна, Н.
author_sort Матвійчук-Соскіна, Н.
title Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
title_short Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
title_full Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
title_fullStr Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
title_full_unstemmed Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
title_sort методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2009
topic_facet Інформаційні технології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360
citation_txt Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT matvíjčuksoskínan metodistvorennâínfomacíjnihproduktívdlâpotrebmarketingovogomenedžmentu
first_indexed 2023-10-18T18:02:37Z
last_indexed 2023-10-18T18:02:37Z
_version_ 1796143161366544384