Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Матвійчук-Соскіна, Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2009
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Машинно-навчальні методи розпізнавання іменованих сутностей тексту
за авторством: Марченко, О.О.
Опубліковано: (2016) -
Аналіз програмних продуктів для забезпечення процесу дистанційної освіти
за авторством: Мочалов, О.О., та інші
Опубліковано: (2008) -
Методи оцінки та формування стратегії розвитку національних наукових досліджень і розробок
за авторством: Горбулін, В.П., та інші
Опубліковано: (2019) -
Методологічні та концептуальні засади створення Е-систем епідемічної безпеки
за авторством: В’юн, В.І., та інші
Опубліковано: (2012) -
Досвід створення в Україні національної інтегрованої системи трансферу технологій
за авторством: Лисенко, В.С., та інші
Опубліковано: (2013)