Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу
Розкрито гносеологію функціонального підходу, обґрунтовано доцільність та можливості його використання у брендингу. Доведено, що функції бренду визначають його сутність і цільове призначення, якість їх реалізації є прямим результатом ефективності брендингу. Доведено, що функціональний підхід створює...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45452 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу / Д.С Файвішенко // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 1 (17). — С. 134-137.— Бібліогр.: 15 назв. — укр. |