Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій
У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгів...
Saved in:
Date: | 2010 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. |