Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій

У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгів...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2010
Main Author: Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Series:Економiчний часопис-XXI
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine