Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій

У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгів...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2010
1. Verfasser: Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Schriftenreihe:Економiчний часопис-XXI
Schlagworte:
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine