Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій
У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгів...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
за авторством: Лобанова, В.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Трудовий потенціал України в контексті розвитку неформального сектору торгівлі
за авторством: Гураль, Н.Р.
Опубліковано: (2012) -
Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
за авторством: Потапюк, І.П.
Опубліковано: (2011) -
Застосування модельного підходу в управлінні виробництвом (на прикладі виноробних підприємств АР Крим)
за авторством: Сподарик, В.М.
Опубліковано: (2010) -
Методичне забезпечення мотивації енергозбереження на гірничозбагачувальних підприємствах
за авторством: Темченко, Г.В.
Опубліковано: (2012)