Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України
7 жовтня 2010 року в місті Виноградів (Закарпатська область) відбувся міжнародний семінар-тренінг «Брендинг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України».Захід проходив у рамках міжнародного проекту; який здійснює Інститут трансфор...
Збережено в:
Видавець: | Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45572 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 9-10. — С. 63. — укp. |