Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України

7 жовтня 2010 року в місті Виноградів (Закарпатська область) відбувся міжнародний семінар-тренінг «Брендинг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України».Захід проходив у рамках міжнародного проекту; який здійснює Інститут трансфор...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Дата:2010
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45572
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 9-10. — С. 63. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine