Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну....
Saved in:
Date: | 2010 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. |