Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі

У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2010
Main Authors: Лобанова, В.А., Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Series:Економiчний часопис-XXI
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine