Особливості комунікаційної політики авіакомпаній

У статті розглянуто особливості комунікаційної політики авіакомпаній, запропоновано інструменти з її розробки та вдосконалення. Показано, що кожна авіакомпанія володіє певними особливостями, тому тільки ретельно продуманий комплекс заходів, який враховує всі умови, у яких функціонують авіакомпанії,...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Маліношевська, К.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2011
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47664
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості комунікаційної політики авіакомпаній / К.І. Маліношевська // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 5-6. — С. 46-49. — Бібліогр.: 9 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine