Особливості комунікаційної політики авіакомпаній
У статті розглянуто особливості комунікаційної політики авіакомпаній, запропоновано інструменти з її розробки та вдосконалення. Показано, що кожна авіакомпанія володіє певними особливостями, тому тільки ретельно продуманий комплекс заходів, який враховує всі умови, у яких функціонують авіакомпанії,...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47664 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості комунікаційної політики авіакомпаній / К.І. Маліношевська // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 5-6. — С. 46-49. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |