Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки

У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Лабурцева, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: 2011
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine