2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48088%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48088%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки

У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Лабурцева, О.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку.