2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48088%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48088%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T16:58:08-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в
торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку. |
---|