Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки

У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Лабурцева, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: 2011
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-48088
record_format dspace
spelling irk-123456789-480882013-08-16T03:16:16Z Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки Лабурцева, О.І. Економіка та управління національним господарством У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку. В статье исследованы научные подходы к определению современной концепции маркетинга в торговле в условиях информатизации национальной экономики и преодоления информационной асимметрии рынка. In the article the modern academic approaches to marketing defining in trade are explored in the conditions of national economics informatization and information asymmetry overcoming. 2011 Article Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088 330 uk
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка та управління національним господарством
Економіка та управління національним господарством
spellingShingle Економіка та управління національним господарством
Економіка та управління національним господарством
Лабурцева, О.І.
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
description У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку.
format Article
author Лабурцева, О.І.
author_facet Лабурцева, О.І.
author_sort Лабурцева, О.І.
title Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
title_short Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
title_full Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
title_fullStr Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
title_full_unstemmed Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
title_sort реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
publishDate 2011
topic_facet Економіка та управління національним господарством
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088
citation_txt Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT laburcevaoí realízacíâsučasnihkoncepcíjmarketinguvtorgívlívumovahínformatizacíínacíonalʹnoíekonomíki
first_indexed 2023-10-18T18:09:03Z
last_indexed 2023-10-18T18:09:03Z
_version_ 1796143445263253504