Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Лабурцева, О.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
2011
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Митно-тарифне регулювання в умовах лібералізації торгівлі
за авторством: Плахотна, К.Є.
Опубліковано: (2012) -
Вектор розвитку організаційних форм логістизації національної економіки в Україні
за авторством: Смерічевська, С.В.
Опубліковано: (2012) -
Стратегічні напрями державної політики розвитку акціонерного сектору національної економіки України
за авторством: Шаповалов, В.О.
Опубліковано: (2011) -
Передумови, сутність та економічне значення трансформації земельних угідь у сучасних умовах
за авторством: Пшоняк, Д.І.
Опубліковано: (2012) -
Напрями реалізації цілей регуляторної політики в галузі торгівлі світлими нафтопродуктами в Україні
за авторством: Познякова, Н.І.
Опубліковано: (2010)