Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
2011
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |