Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту

У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Потапюк, І.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: 2011
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту.