Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту

У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Потапюк, І.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: 2011
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-48092
record_format dspace
spelling irk-123456789-480922013-08-16T03:16:38Z Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту Потапюк, І.П. Економіка та управління підприємствами У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту. В статье определены и охарактеризованы основные элементы комплекса маркетинга предприятий сферы физической культуры и спорта. Обоснована целесообразность их применения в целях диагностики предприятий сферы физической культуры и спорта. The article identified and characterized the basic tools of the marketing enterprise sphere of physical culture and sports. The expediency of their application for diagnostics business sphere of physical culture and sports. 2011 Article Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092 658.8:796 uk
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка та управління підприємствами
Економіка та управління підприємствами
spellingShingle Економіка та управління підприємствами
Економіка та управління підприємствами
Потапюк, І.П.
Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
description У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту.
format Article
author Потапюк, І.П.
author_facet Потапюк, І.П.
author_sort Потапюк, І.П.
title Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
title_short Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
title_full Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
title_fullStr Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
title_full_unstemmed Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
title_sort особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
publishDate 2011
topic_facet Економіка та управління підприємствами
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092
citation_txt Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT potapûkíp osoblivostízastosuvannâkompleksumarketingunapídpriêmstvahsferifízičnoíkulʹturiísportu
first_indexed 2023-10-18T18:09:03Z
last_indexed 2023-10-18T18:09:03Z
_version_ 1796143445685829632