Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Потапюк, І.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
2011
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичне забезпечення мотивації енергозбереження на гірничозбагачувальних підприємствах
за авторством: Темченко, Г.В.
Опубліковано: (2012) -
Ефективність використання комп’ютерних систем бухгалтерського обліку на підприємствах
за авторством: Скопень, М.М., та інші
Опубліковано: (2011) -
Деякі методологічні підходи до оцінки відповідності якості підготовки кадрів сфери гостинності в сучасних умовах господарювання
за авторством: Фоменко, Н.А.
Опубліковано: (2012) -
Аналіз використання експортного потенціалу машинобудівного комплексу України в контексті світових інтеграційних процесів
за авторством: Селезньова, К.В.
Опубліковано: (2010) -
Механізм забезпечення стратегічної стійкості підприємства гірничо-металургійного комплексу в умовах проведення реструктуризації
за авторством: Слободчикова, О.А.
Опубліковано: (2012)