Теоретичні засади розвитку індустрії туризму
У статті досліджено теоретико-методологічний базис індустрії туризму. Розглянуто в історичній ретроспективі етимологію понять «туризм», «турист». Досліджено понятійні категорії «туристична послуга», «туристичний ринок» та «індустрія туризму»....
Збережено в:
Видавець: | Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
---|---|
Дата: | 2012 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48229 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Теоретичні засади розвитку індустрії туризму / М.П. Бондаренко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 19-22. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. |