Теоретичні засади розвитку індустрії туризму

У статті досліджено теоретико-методологічний базис індустрії туризму. Розглянуто в історичній ретроспективі етимологію понять «туризм», «турист». Досліджено понятійні категорії «туристична послуга», «туристичний ринок» та «індустрія туризму»....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Дата:2012
Автор: Бондаренко, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48229
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Теоретичні засади розвитку індустрії туризму / М.П. Бондаренко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 19-22. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси