Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено групування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управлінн...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49447 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 283-290 — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |