Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств

На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено групування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управлінн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Руденко, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49447
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 283-290 — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-49447
record_format dspace
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів
Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів
spellingShingle Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів
Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів
Руденко, Ю.В.
Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
Економіка промисловості
description На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено групування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управління промисловими підприємствами та розроблено рекомендації щодо здійснення маркетингової діяльності з оптимальними витратами на маркетинг. Ключові слова: факторний аналіз, кластерний аналіз, маркетингова діяльність, витрати на маркетинг, управління промисловим підприємством.
format Article
author Руденко, Ю.В.
author_facet Руденко, Ю.В.
author_sort Руденко, Ю.В.
title Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
title_short Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
title_full Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
title_fullStr Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
title_full_unstemmed Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
title_sort багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2012
topic_facet Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49447
citation_txt Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 283-290 — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT rudenkoûv bagatomírnijstatističnijanalízvupravlínnímarketingovoûdíâlʹnístûmašinobudívnihpídpriêmstv
first_indexed 2023-10-18T18:12:20Z
last_indexed 2023-10-18T18:12:20Z
_version_ 1796143585259683840
spelling irk-123456789-494472013-09-20T03:07:41Z Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств Руденко, Ю.В. Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено групування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управління промисловими підприємствами та розроблено рекомендації щодо здійснення маркетингової діяльності з оптимальними витратами на маркетинг. Ключові слова: факторний аналіз, кластерний аналіз, маркетингова діяльність, витрати на маркетинг, управління промисловим підприємством. На основе исследования финансовых результатов машиностроительных предприятий Харьковской области определено влияние факторов на результативность их деятельности. Осуществлена группировка предприятий с помощью кластерного анализа в соответствии с показателями экономической эффективности. Проанализированы методы управления промышленными предприятиями и разработаны рекомендации по осуществлению маркетинговой деятельности с оптимальними затратами на маркетинг. Ключевые слова: факторный анализ, кластерный анализ, маркетинговая деятельность, затраты на маркетинг, управление промышленным предприятием. Ukrainian mechanical engineering is one of the priorities of industrial development. However, today domestic machine-building enterprises facing with the problem of increasing competitiveness in the international market, increasing export share and attracting additional financial and material resources, that determines the relevance of this study. An effective tool for strategic development of mechanical engineering is the use of marketing concepts in its practice. Marketing management involves research functions, organization planning and forecasting marketing events, analysis, coordination and compilation of marketing departments' experience according to the changes in external and internal market position to increase production profitability and company’s activity in whole. An objective assessment of market situation, the correct modeling and forecasting market activity are impossible without the help of statistical analysis. The purpose of the article is the thorough analysis of engineering enterprises management and the main features of marketing activities implementation by using multivariate statistical methods and developing practical recommendations for controlling marketing cost. To inform management and marketing decisions that are based on numerous relative variables and develop practical recommendations would be effective to use multivariate research methods. First of all, this category of methods includes factor analyze and cluster analyze. Basics of factor analysis are considered by the example of the study on the financial performance at engineering enterprises in Kharkiv region. Further, enterprises are grouped by using cluster analysis according to economic efficiency, and then the recommendations on implementation of marketing activities with optimal marketing costs are worked out. The results show that financially stable companies are seeking to improve production technology through careful calculation and cost control, including marketing costs, but do not provide marketing strategic importance. On the other hand, a comprehensive study of strategic opportunities of industrial enterprises development does not always result in business return. To succeed at industrial area the necessityof developing a practical model of marketing costs management exists. Keywords: factor analysis, cluster analysis, marketing activities, marketing costs, management of industrial enterprise. 2012 Article Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 283-290 — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49447 [658.8:621]:303.72 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України