Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств

На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено групування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управлінн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Руденко, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49447
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 283-290 — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine