Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення

Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адапт...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
Дата:2002
Автори: Добровольський, В.О., Рижкова, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України 2002
Назва видання:Системні дослідження та інформаційні технології
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine