Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адапт...
Збережено в:
Дата: | 2002 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
2002
|
Назва видання: | Системні дослідження та інформаційні технології |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-50229 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-502292013-10-09T03:05:24Z Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення Добровольський, В.О. Рижкова, С.А. Науково-методичні проблеми в освіті Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. Обобщенные тенденции становления новых теорий естествознания (технологических, информационных, экологических, социальных, образовательных концепций). Показаны присущие учебным заведениям технологически развитых стран изменения методологической составляющей учебного процесса, обусловленные требованиями быстрой адаптации будущего специалиста к технологическим и социальным реалиям глобальной информационной цивилизации. Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization. 2002 Article Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. 1681–6048 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229 167:008:6 uk Системні дослідження та інформаційні технології Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Науково-методичні проблеми в освіті Науково-методичні проблеми в освіті |
spellingShingle |
Науково-методичні проблеми в освіті Науково-методичні проблеми в освіті Добровольський, В.О. Рижкова, С.А. Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення Системні дослідження та інформаційні технології |
description |
Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. |
format |
Article |
author |
Добровольський, В.О. Рижкова, С.А. |
author_facet |
Добровольський, В.О. Рижкова, С.А. |
author_sort |
Добровольський, В.О. |
title |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
title_short |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
title_full |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
title_fullStr |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
title_full_unstemmed |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
title_sort |
змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
publisher |
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України |
publishDate |
2002 |
topic_facet |
Науково-методичні проблеми в освіті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229 |
citation_txt |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
series |
Системні дослідження та інформаційні технології |
work_keys_str_mv |
AT dobrovolʹsʹkijvo zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ AT rižkovasa zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ |
first_indexed |
2023-10-18T18:14:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:14:00Z |
_version_ |
1796143660939608064 |