Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення

Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адапт...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
Дата:2002
Автори: Добровольський, В.О., Рижкова, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України 2002
Назва видання:Системні дослідження та інформаційні технології
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-50229
record_format dspace
spelling irk-123456789-502292013-10-09T03:05:24Z Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення Добровольський, В.О. Рижкова, С.А. Науково-методичні проблеми в освіті Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. Обобщенные тенденции становления новых теорий естествознания (технологических, информационных, экологических, социальных, образовательных концепций). Показаны присущие учебным заведениям технологически развитых стран изменения методологической составляющей учебного процесса, обусловленные требованиями быстрой адаптации будущего специалиста к технологическим и социальным реалиям глобальной информационной цивилизации. Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization. 2002 Article Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. 1681–6048 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229 167:008:6 uk Системні дослідження та інформаційні технології Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Науково-методичні проблеми в освіті
Науково-методичні проблеми в освіті
spellingShingle Науково-методичні проблеми в освіті
Науково-методичні проблеми в освіті
Добровольський, В.О.
Рижкова, С.А.
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
Системні дослідження та інформаційні технології
description Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації.
format Article
author Добровольський, В.О.
Рижкова, С.А.
author_facet Добровольський, В.О.
Рижкова, С.А.
author_sort Добровольський, В.О.
title Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_short Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_full Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_fullStr Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_full_unstemmed Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_sort змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
publishDate 2002
topic_facet Науково-методичні проблеми в освіті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229
citation_txt Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.
series Системні дослідження та інформаційні технології
work_keys_str_mv AT dobrovolʹsʹkijvo zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ
AT rižkovasa zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ
first_indexed 2023-10-18T18:14:00Z
last_indexed 2023-10-18T18:14:00Z
_version_ 1796143660939608064