Профорієнтація як чинник підвищення освітнього потенціалу національної економіки
Наведено результати аналізу профорієнтації як чинника підвищення освітнього потенціалу національної економіки. Обґрунтовано актуальність профорієнтації на етапі навчання у ВНЗ. Сформульовано ключові напрями з підвищення ефективності профорієнтаційної роботи в аспекті економічного розвитку....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
2012
|
Назва видання: | Проблеми науки |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51018 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Профорієнтація як чинник підвищення освітнього потенціалу національної економіки / Д.І. Поліщук // Проблеми науки. — 2012. — № 4. — С. 7-10. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |