Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities

The paper is devoted to defining the scope of research activities aimed at involving business stakeholders in a software process in a form of assessing the perceived quality of the service-oriented system in its usage context when the initial specification of the system is available in natural langu...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Shekhovtsov, V.A., Bazhenov, N.A.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56270
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities / V.A. Shekhovtsov, N.A. Bazhenov // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 161-169. — Бібліогр.: 12 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine