Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу

У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
Дата:2005
Автор: Тканко, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 2005
Назва видання:Сiверянський лiтопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine