Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону....
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | Тканко, В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2005
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методи реалізації регіонального маркетингу
за авторством: Лискова, С.С.
Опубліковано: (2010) -
Принципи формування стратегії регіонального розвитку
за авторством: Ядранський, Д.М., та інші
Опубліковано: (2007) -
Підходи до формування стратегії інноваційного розвитку регіону
за авторством: Гладинець, Н.
Опубліковано: (2009) -
Теоретичні основи формування економічної безпеки підприємств
за авторством: Шкарлет, С.
Опубліковано: (2007) -
Теоретичні основи формування інтеграційної стратегії інноваційного розвитку
за авторством: Марковський, І.
Опубліковано: (2011)