Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами
У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки можливих зловмисників в системі та демонструється можливість застосування...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Штучний інтелект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58656 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О.Р. Чертов, Д.Г. Павлов, В.В. Мальчиков, М.В. Александрова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 476-483. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |