Эмоциональное воздействие рекламы на поведение потребителей

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2011
Автори: Желамская, Е.М., Жаворонкова, О.Р.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64681
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Эмоциональное воздействие рекламы на поведение потребителей / Е.М. Желамская, О.Р. Жаворонкова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 25-27. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine