2025-02-22T10:14:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-64731%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:14:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-64731%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:14:10-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:14:10-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах

Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємс...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Чернява, Г.Л., Байракова, Ю.П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!