Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах
Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємс...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-64731 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-647312014-06-20T03:01:54Z Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах Чернява, Г.Л. Байракова, Ю.П. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємства, або компанії, її конкурентоспроможності, послуг, характеру діяльності, масштабів виробництва, а також визначення умов при яких забезпечується найбільш повне задоволення попиту споживача. Для реалізації даної цілі у статті е розгляд наступних задач: розгляд основних чинників, які мають прямий вплив на маркетингову стратегію на підприємстві (такі як маркетингова комунікація, маркетингове дослідження, конкурентоспроможність, стан зовнішнього оточення, рівень ризику), характер цілей яки ставить перед собою організація або підприємство в цілому, чинник часу. 2011 Article Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731 658.8:005.21 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Чернява, Г.Л. Байракова, Ю.П. Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах Культура народов Причерноморья |
description |
Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємства, або
компанії, її конкурентоспроможності, послуг, характеру діяльності, масштабів виробництва, а також
визначення умов при яких забезпечується найбільш повне задоволення попиту споживача. Для реалізації
даної цілі у статті е розгляд наступних задач: розгляд основних чинників, які мають прямий вплив на маркетингову стратегію на підприємстві (такі як маркетингова комунікація, маркетингове дослідження, конкурентоспроможність, стан зовнішнього оточення, рівень ризику), характер цілей яки ставить перед собою організація або підприємство в цілому, чинник часу. |
format |
Article |
author |
Чернява, Г.Л. Байракова, Ю.П. |
author_facet |
Чернява, Г.Л. Байракова, Ю.П. |
author_sort |
Чернява, Г.Л. |
title |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
title_short |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
title_full |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
title_fullStr |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
title_full_unstemmed |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
title_sort |
чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731 |
citation_txt |
Чинники формування маркетингової стратегії
на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT černâvagl činnikiformuvannâmarketingovoístrategíínapídpriêmstvah AT bajrakovaûp činnikiformuvannâmarketingovoístrategíínapídpriêmstvah |
first_indexed |
2023-10-18T18:46:24Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:46:24Z |
_version_ |
1796145117867802624 |