Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії

Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Дудко, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine