Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії

Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Дудко, О.С.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine