Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-65081 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-650812014-06-23T03:02:00Z Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії Дудко, О.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою. 2011 Article Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081 007:339.5 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Дудко, О.С. Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії Культура народов Причерноморья |
description |
Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою. |
format |
Article |
author |
Дудко, О.С. |
author_facet |
Дудко, О.С. |
author_sort |
Дудко, О.С. |
title |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
title_short |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
title_full |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
title_fullStr |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
title_full_unstemmed |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
title_sort |
міжнародна pr-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081 |
citation_txt |
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT dudkoos mížnarodnaprkampaníââkpídgotovčijetapdomížnarodnoíreklamnoíkampaníí |
first_indexed |
2023-10-18T18:47:22Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:47:22Z |
_version_ |
1796145161990832128 |