Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії

Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Дудко, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-65081
record_format dspace
spelling irk-123456789-650812014-06-23T03:02:00Z Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії Дудко, О.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою. 2011 Article Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081 007:339.5 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Дудко, О.С.
Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
Культура народов Причерноморья
description Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою.
format Article
author Дудко, О.С.
author_facet Дудко, О.С.
author_sort Дудко, О.С.
title Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
title_short Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
title_full Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
title_fullStr Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
title_full_unstemmed Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
title_sort міжнародна pr-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081
citation_txt Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT dudkoos mížnarodnaprkampaníââkpídgotovčijetapdomížnarodnoíreklamnoíkampaníí
first_indexed 2023-10-18T18:47:22Z
last_indexed 2023-10-18T18:47:22Z
_version_ 1796145161990832128