Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Дудко, О.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
за авторством: Гохберг, О.Ю.
Опубліковано: (2011) -
Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми
за авторством: Гохберг, О.Ю.
Опубліковано: (2011) -
Розвиток міжнародної спеціалізації Українського Причорномор'я
за авторством: Кожокар, Ю.В.
Опубліковано: (2006) -
Теоретичне моделювання координації міжнародної економічної політики
за авторством: Відякіна, М.М., та інші
Опубліковано: (2014) -
Актуальность применения PR-технологий для сельского зеленого туризма
за авторством: Станиславская, Н.В., та інші
Опубліковано: (2006)