Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств

Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Родіонова, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-65091
record_format dspace
spelling irk-123456789-650912014-06-23T03:01:48Z Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств Родіонова, О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств. 2011 Article Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091 658.8 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Родіонова, О.Ю.
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
Культура народов Причерноморья
description Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств.
format Article
author Родіонова, О.Ю.
author_facet Родіонова, О.Ю.
author_sort Родіонова, О.Ю.
title Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_short Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_full Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_fullStr Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_full_unstemmed Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_sort консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091
citation_txt Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT rodíonovaoû konsaltingovítehnologíírozvitkumarketingovogopotencíalupídpriêmstv
first_indexed 2023-10-18T18:47:24Z
last_indexed 2023-10-18T18:47:24Z
_version_ 1796145163044651008