Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств
Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-65091 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-650912014-06-23T03:01:48Z Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств Родіонова, О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств. 2011 Article Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091 658.8 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Родіонова, О.Ю. Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств Культура народов Причерноморья |
description |
Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств. |
format |
Article |
author |
Родіонова, О.Ю. |
author_facet |
Родіонова, О.Ю. |
author_sort |
Родіонова, О.Ю. |
title |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_short |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_full |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_fullStr |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_full_unstemmed |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_sort |
консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091 |
citation_txt |
Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT rodíonovaoû konsaltingovítehnologíírozvitkumarketingovogopotencíalupídpriêmstv |
first_indexed |
2023-10-18T18:47:24Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:47:24Z |
_version_ |
1796145163044651008 |