2025-02-23T18:31:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T18:31:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T18:31:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T18:31:33-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій

Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємст...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Звягінцева, О.Б.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Series:Економічні інновації
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!