Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємст...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-66488 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-664882014-07-17T03:01:56Z Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій Звягінцева, О.Б. Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств. Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise. 2010 Article Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 339.1 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств. |
format |
Article |
author |
Звягінцева, О.Б. |
spellingShingle |
Звягінцева, О.Б. Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій Економічні інновації |
author_facet |
Звягінцева, О.Б. |
author_sort |
Звягінцева, О.Б. |
title |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
title_short |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
title_full |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
title_fullStr |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
title_full_unstemmed |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
title_sort |
розвиток маркетингу продовольчих товарів в україні через еволюцію маркетингових концепцій |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 |
citation_txt |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT zvâgíncevaob rozvitokmarketinguprodovolʹčihtovarívvukraíníčerezevolûcíûmarketingovihkoncepcíj |
first_indexed |
2023-10-18T18:50:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:50:16Z |
_version_ |
1796145292833193984 |