Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій

Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємст...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Дата:2010
Автор: Звягінцева, О.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66488
record_format dspace
spelling irk-123456789-664882014-07-17T03:01:56Z Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій Звягінцева, О.Б. Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств. Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise. 2010 Article Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 339.1 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств.
format Article
author Звягінцева, О.Б.
spellingShingle Звягінцева, О.Б.
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Економічні інновації
author_facet Звягінцева, О.Б.
author_sort Звягінцева, О.Б.
title Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
title_short Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
title_full Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
title_fullStr Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
title_full_unstemmed Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
title_sort розвиток маркетингу продовольчих товарів в україні через еволюцію маркетингових концепцій
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488
citation_txt Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT zvâgíncevaob rozvitokmarketinguprodovolʹčihtovarívvukraíníčerezevolûcíûmarketingovihkoncepcíj
first_indexed 2023-10-18T18:50:16Z
last_indexed 2023-10-18T18:50:16Z
_version_ 1796145292833193984