Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємст...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Звягінцева, О.Б. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
за авторством: Звягінцева, О.Б.
Опубліковано: (2011) -
Формування національної споживчої політики на засадах «зеленої» економіки (на прикладі ринку продовольчих товарів)
за авторством: Ліпанова, О.А.
Опубліковано: (2014) -
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
за авторством: Лабурцева, О.І.
Опубліковано: (2011) -
До питання щодо створення в Україні оптових продовольчих рінків
за авторством: Камілова, С.Р.
Опубліковано: (2001) -
Особливості банківського маркетингу в Україні
за авторством: Капралов, Р.О.
Опубліковано: (2007)