2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємст...
Saved in:
Main Author: | Звягінцева, О.Б. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66488%22&qt=morelikethis
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T20:56:00-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
by: Звягінцева, О.Б.
Published: (2011) -
Формування національної споживчої політики на засадах «зеленої» економіки (на прикладі ринку продовольчих товарів)
by: Ліпанова, О.А.
Published: (2014) -
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
by: Лабурцева, О.І.
Published: (2011) -
До питання щодо створення в Україні оптових продовольчих рінків
by: Камілова, С.Р.
Published: (2001) -
Особливості банківського маркетингу в Україні
by: Капралов, Р.О.
Published: (2007)